t i s d a g

Snön fortsätter som sagt att dala i eskilstuna, positivt eller negativt? Jag anser att det är hemsk, punkt slut! Nu får det fan räcka med snö, detta är sinnessjukt. För några år sedan satt vi långbord ute i solen och åt tacos på min födelsedag ( den 22:a april ) vem vet hur det blir detta år, kanske det blir att sitta i en iglo? No thanks.

Idag har jag hunnit med väldigt mycket saker må jag säga. Först praktiserade jag såklart, på Stadium till hal fem. Provade därefter ett par träningsbyxor som jag lade undan igår. Dom satt som en smäck! Nejmen, dom var kanon iallafall. Så jag köpte dom, sa hejdå till alla och sprang vidare till H&M, där shoppade jag hårfärg! Sedan gick jag några meter till kulturbokhandeln eller vad den nu heter, den bredvid forex iallafall. Där köpte jag New Moon, uppföljaren av Twilight! På engelska, självklart! Behöver utöka mitt ordförråd och förståelsen, så aa - det blir prima skinka!
Sedan vidare till bland annat apoteket och Vila där jag frågade om helgjobb, lämnade in mitt CV gjorde jag också. Så hoppas någon hör av sig. Sprang sedan vidare till elvan bussen, åkte en bit sen gick jag av och promenerade till Ica Supermarket på Gillbergaplan/Gillbergavägen? Där lämnade jag också in CV och hoppas på att få helgjobb där. Nog måste en mataffär som har öppet varje dag 8-21 behöva extrahjälp? Hoppas innerligt på det :-)



Nu sitter jag och väntar på att mamma har jobbat klart med firman så hon kan färga min utväxt! Det är sååå behövligt, shit jag skäms, att jag äns visar mig bland folk med denna ljusa utväxt är riktigt skamligt. Nu ska den bort, puss och hej leverpastej!  ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

ah, riiktigt gott :D men illamående efter :( saknar dig ochså sweeet <333

2010-03-02 @ 22:43:51
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: sofia

ellerhur, hur gott som helst ;) men håller med jossan, illamående efter! men det var det värt. miss you too <3 :)

2010-03-02 @ 23:59:23
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/
Postat av: Camilla Skancke

Köpte du boken din mupp!! Jag skojade ju bara med att du inte fick låna den. Men då har du ju din egen och kan läsa i din takt ialla fall. Super SLOW!!!! ;)



Ses vi på combaten imorgon eller?? <33

2010-03-03 @ 21:28:29
URL: http://skanckes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0