Idag är det den fjärde mars

Hello there! Alles gut? Jag mår prima idag måste jag börja med att säga. Praktiken på Stadium gick bra, alla är supertrevliga som alltid, lunchen med josse, anna, ida och camilla var trevlig. Speciellt Camillas och min "after-talk" om senaste avsnittet av Solsidan. Shitt pommes fritts! Fysjutton så vi garvade och härmade Alex och Ove. Lite pinsamt efteråt när vi nyss härmat då Alex skriker schaaaaaaaaaaaaaas Ovveee!! eftersom han som äger restaurangen heter just det , Ove.  Well, vi får hoppas på att han inte hörde så vi får mat imorgon också. He he.

Vad var det mer som var bra med dagen, hmm, jo just ja - Attis fyller 4 år idag!! Kan ni fatta, vi har haft henne i lite mindre än fyra år nu. Tiden går så förbaskat fort. M&M var nyss här på tårtkalas iaf, dom hade till och med köpt en present till vovvsingen, som hon ivrigt rev/bet/slet upp. Jag vill också fylla år, smått avis sådär..
Känner dock såhär i efterhand att det blev lite mycket "kaffebröd", skippar kvällsmat, jag är ju proppmätt! Äckligt mätt.

Nu ska jag ta och städa mitt bedorande rum som är fullt med söta dammråttor, totally fresh?! Tror inte det va. Hörs senare, slänger in ett inlägg om jag kommer på något finuliggt att skriva om.

HEJ HEJ LEVERPASTEJ


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

grattis i efterskott till atlanta !! :D köpte ju ingen present :(

2010-03-05 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0