Torsdag kväll: imorgon är det helg!


TJENA ALLA GLADA!
Måste börja detta inlägg med att säga att idag har jag skrattat nå grymt mycket! Ni vet sådär så att kinderna krampar ihop sig och magen blir som ett klot. Dock kanske under helt fel tillfälle ( mattelektionen ) men vad ska man göra när man inte förstår ett smack och tårarna är nära? Det hjälper inte hur mycket jag äns försöker förstå mig på matte, jag blir inte klokare och får panik såfort det inte går., Har funderat på att hoppa av Matte B nu ett tag, men jag vet inte, det är ju ändå jävligt bra att ha läst den. Fast, hur roligt kommer det vara att få underkänt på nationella? Jag känner mig ganska så träffad..

 

Tillbaka till skrattattackerna, haha! Herregud, skämten var på en ganska så låg nivå må jag säga; eller vad säger ni Anna och Ida? Lis, Skancke och jag hade en humor stund där ett tag. "ET phone hoooooome!!!"  -  "Johnny Pepp?!"    Aaa shit, ni förstår vilken nivå vår humor låg på hahaha :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte mer än hålla med om att humorn var på lågnivå ;D höhö

2010-01-30 @ 15:16:44
URL: http://dahlbergida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0