torsdag, kl 21:43


HEY THERE!
Nu var det ett tag sen senast ( and I´m sorry for that ) fick höra lite klagomål från Camilla idag om att jag var dålig på att uppdatera, tss - ska komma från rätt käft? Du är ganska varierande i ditt skrivande du också - aja, saksamma.

 

Första skoldagen idag då, ja vad ska man säga - jag längtar helt seriöst redan till sportlovet! Efter första skoldagen, shame.. Dålig blev sömnen inatt också, iochmed att jag drömde om att jag skulle missa bussen och vaknade kl 03 av att jag var rättså varm. Somnade om som tur var. Dagen blev ganska tuff, för att vara en "mjukstart". Hela sex timmar lektionstid, för att vara första dagen så är det ju hemskt! GE MIG SOMMARLOV ♥

 

Kl 18.00 var det värdmöte på gympozz, en härlig skara med människor må jag säga. Många alvidor ( påtal om alvidor; idag på lunchrasten kom johanna på att vi skulle göra en alvida blogg. Så lägg till denna superduper blogg till era favoriter så är ni underbara - www.alvidas.blogg.se  )


HÖRS SENARE, PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0