tisdag , kl 16:56


HEJ! Segt med uppdateringar från min sida, får jag be om ursäkt för. Men aa som man säger - bättre sent än aldrig. yeah

Skulle kunna skriva om vad jag gör nu (som jag brukar) men grejjen är att jag inte gör så väldans mycket nu, är i full gång med att förstå mig på facebook (det tar ett tag!)..

Så vad gjorde jag igår?
Då åkte nämligen jag, alma och lisa ut till tuna park. Shoppade lite gott och blandat och gick (efter mycket krångel från min sida) till waynés för en fika/pratstund. Vet inte hur länge vi satt där, men det kändes som läänge. Personer kom och gick, men vi satt där vi satt - fullt igång med att prata om alla tider förr. Vi gick igenom första sminkperioden i fyrfemman ( grön och röd ögonskugga - remember? ), sågarsvedet, mellanstadiet ( hur sjukt det var att vi tjejer i vår klass frågade om man kunde vara och hålla ihop i skolan under dagen. Sen blev man sur när den personen man "bestämt att vara med" gick iväg med någon annan ) och självklart hur vår klass i slutet av nian, kom varandra närmare än någonsinn. Förutom gamla minnen så blev det även "H  U N K" snack! Vi alla tre kom överräns om att en kille som ser ut som "Robert Pattinson - Brolle Jr - Carlingskillen och Jude Law" är en kille att dö för! OH LORD så snygg han skulle vara. Ni måste ju bara hålla med, right?





Idag blev den ännu en tripp ut till tuna, där jag mötte upp Lisa. Jag fyndade två träningslinnen för endast 150 kronor och även ett par träningsskor till gympozz passen. Inomhusfotbollsskorna håller inte i längden..  Hittade även en skitläcker gigantisk svart ring, och ett par guldiga örhängen.

Hörs senare, chiao ♥

 


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

vet inte om jag tycker att brolle är speciellt snygg, bara håret(Y) men jude law !<3 oj råkade visst svimma lite här !! ;)

2010-01-05 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0