T I S D A G K V Ä L L


Tjena mittbena!
Jag har haft lite bloggtorka ( två dagar utan uppdatering; 
skärpning emelie! Om jag nu ska lyckas göra denna blogg lite känd så får inte detta upprepas. För nog ska jag lyckas få upp besökssnittet per vecka,. med er hjälp såklart - kommentera!!

Imorse, innan skolan, hade jag körlektion - vilket gjorde att min väckarklocka ringde väldigt tidigt.. 05:50!! Gick till bussen fem i sju, för att vara totalt helsäker på att hinna med den. Vilket jag också gjorde.
Körlektionen gick i alla fall bra, jag fick backa ut från engströmsparkeringen tillochmed. Haha, kände mig  v ä l d i g t  stolt efter det., Sen fick jag bland annat prova på att starta i en brant backe. Tummen upp helt enkelt.

Kom på en grejj igår kväll innan jag gick och lade mig: jag har inte lagt upp bilder och visat mina tillskott i garderoben för våren. Så här kommer dom





W E L L - höres lite senare ♥



ps. glöm inte bort att gå in på våran alvida blogg - www.alvidas.blogg.se )


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

Snyggt !! skinnjackan var faktiskt lite lik min:D den där jeans jackan kommer bli så snygg till våren :)

2010-01-14 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0