söndagsbussarna


HEJ PÅ ER!
Måste få skriva av mig om min ilska mot söndagsbussarna, att dom går FÖR sällan. En gång i timman på söndagar är ju för i helvete katastrofalt! Uselt!

Okej, anledningen till min nuvarande ilska mot bussarna från skogstorp denna dag var att jag skulle med 14.15 bussen in till malin. Jag planerade tiden kanon, och gick till bussen med bra tidsmarginal. MEN när jag gått en bit kommer jag på att jag glömt lite viktiga prylar (p.m.s. - stuff!) var bara tvungen att vända hem igen, vill inte direkt förvånas av en blodfläck på mina gråa jeans, fy så äckligt! Nej så nu sitter jag här och frustar, måste vänta tills 15.15 bussen. Det var det.


JAG KOMMER SNART MALIN!



Bilden är tagen i dalarna, sommaren -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0