s ö n d a g


TJAAA!
Morgonen och förmiddagen har börjat kanon. Gick upp strax efter tio, så himlaaaa skönt med helg och sovmornar ( att ligga kvar under det varma täcket och bara slumra hur länge som hellst! )  Pappa och jag var ute och övningskörde också. Började lite lugnt i vilsta, var ju ett tag sen senast, körde sedan vidare och fick lite ärenden gjorda. Klarade mig utan motorstopp ( vilket jag blev jävligt glad för, kanoners! ) Fick dock några små utfall av panik då och då, men vad gör det - jag körde ju iallafall inte över någon människa, det måste ju vara huvudsaken,.

Sitter och "chillar" på rummet för tillfället, sitter och rådiggar till coldplay´s låt Violet Hill. Ikväll klockan 18.00 blir det BodyCombat på gympozz, be there!!


Har dock lite saker som jag måste göra innan dess;

* Storstädning av mitt rum
* Klicka hem smycken från H&M
* Fixa till naglarna
* KLURA UT LÖSENORDET TILL SKOLDATORN ( vägrar gå till IT-Danne )
* Plugga naturkunskap och matte

För att klara av allt detta så är det en självklarhet att det behövs lite gottigott, rigth?

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0