saturday night, 23:31


HEY DARLINGS!

Hoppas ni haft en späckad dag med roligheter, nu när kroppen hunnit återhämta sig lite smått och sådära haha.
Min dag har varit kanon, har tillexempel varit och tränat attack och nu ikväll så var jag hemma hos anna med ellen och hanna. Mycket trevligt! Även fast annas hund snarkar som en galning. Vi kollade en stund på filmen Barnhemmet, och då när det blev tyst i filmen så hörde vi som susningar, väldigt mystiska sådana. Vi trodde direkt att det var i filmen ( s å  k l a r t ) men nejdå, lugn - det var bara lilla undis som drömde om kaniner, som ellen beskrev händelsen. KNAS.

Nu sitter jag hemma iallafall, och O.B.S. - jag har inte glömt bort alla nyårsbilder, hade tänkt lägga ut några på bloggen snart, men har inte fått riktigt alla (väntar på jonnas pics) sen ni läsare, då blir det en bildspecial som aldrig förr! Ni längtar va, haha, här får ni tre små smakprov:






Nu ska jag gå ner och hämta yoghurt och start, sedan ska jag kika några avsnitt av The City. 

C H I A O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0