Paradise Hotel


IN MY HEART! ( Har verkligen blivit tok-fast i denna såpa ) Och jag vet att flera alvidor också är, förhäxade av paradise hotel, haha har jag rätt eller har jag rätt?

Sitter som ni kanske förstår och väntar på att veckans bästa dubbelavsnitt ska börja! Både pandoras ask och parcermoni. Kommer bli så sjukt hett i pandoras ask, känner det ända ner i tårna. Rami kommer ställas mot väggen, vilket jag diggar med stil!! Ut med honom. Dock så tror jag, nu när france kom tillbaka, att rami och hon kommer pakta ihop sig. Dubbelsvinen.
Aja, slut på mina teorier, allt visar sig om mindre än en kvart!

Ni sitter väl bänkade i fåtöljen och väntar med kanal 6 på?  DO IT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0