Paradise Hotel


Midre än en timme kvar till kvällens Paradise Hotel, bästa programmet idag ju med både pandoras och cermoni! :D

Jag skulle ärligt talat vilja ha reda på sanningen om Pontus knasiga beteende? För det kan ju inte vara riktigt sant att han är sådär som person right, verkar ju helmysko isånnafall! Jag gissar på att han är en skådespelare som kommit in i paradiset som en slags joker, för att blanda om i grytan litegrann. Men vi får väl se, allt kan hända i kvällens avsnitt. S P Ä N N A N D E

(
Har megabrist på bilder, jättetråkigt jag vet! Men jag ska försöka börja ta lite outfits, och ha en bild från skoldagen varje dag. Men aa, vi får la se hur det vidareutvecklar sig )

peace ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0