Onsdagarna är grymma


Kan man lugnt påstå! Iallafall för oss alvidor på JB, vi har endast en lektion och det är idrott. Superrolig lektion idag också ; camilla körde ett combat pass på gympozz för oss allmänna, kanoners! Så skönt med denna linje när vi får träna på skoltid, för det första så går dagarna mycket snabbare om man har idrott halva dagen, och för det andra så är det väldigt bra med träning :D

Passet slutade strax efter elva, när jag hade duschat klart och klätt på mig så kollade jag på klockan och såg att den var 11:33. OH MY LORD! Jag ville hinna med 35 bussen ( hunden var kissnödig här hemma ) plus att jag inte orkade vänta på nästa buss. Så vad gör jag om inte spurtar upp som en galning till drottninggatan. När jag kommer ut från gympozz dörren, springer några steg och kommer fram till korsningen så möter jag bussen, den ska precis svänga upp mot drottninggatan., Då la jag benen på ryggen och kutade som in i tusan. Och vet ni - JAG HANN! Woho så glad jag blev! Det var lätt dagens bästa insats, supernice.



Nu ska jag skicka iväg en jobbansökan till Mc Donalds vid västerleden, dom söker nämligen nya deltidsarbetare. Vilket passar mig perfekt!

Hörs senare, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0