My plans for the weekend


Hey kära blogg och hey kära medmänniskor!

Hoppas ni alla haft en bra dag och kväll.
Min har varit smått blandad, menar då känslomäsigt. Vet inte vad som flugit i mig men hela dagen har jag mått apa, har känt mig tråkig och allmänt äcklig. Har typ känt hur tankar passerat i revy - mina vänner är underbara, jag avgudar träningen på gympozz, jag måste hitta ett deltidsjobb och tjäna pengar så jag kan flytta hemifrån så fort som möjligt. För det sistnämda är något jag verkligen får krupp på. Just dom hära småsakerna och kommentarerna som "vad du äter mycket glass", "ska du äta yoghurt nu igen, det enda du lever på är yoghurt och makaroner". Att slippa allt smågnabb,
I WOULD LIKE!  Så nu letar jag för fullt efter ett deltidsjobb. Ni som har några förslag får mer än gärna skriva det! :)


Hade nyss en lång konversation med Lisa på msn, blev lite snack om helgens planer. Och även om en annan tokviktig sak -
LISA FYLLER 18 ÅR PÅ ONSDAG!! :D
Så det blir krogen för henne på fredagen där, toppenkul tjejen!!

 

Men i alla fall rå, på söndag ska jag fira brudens födelsedag. Det blir ett biobesök - Luftslottet som sprängdes. Jag vet, vi är jäkligt sist med att se den ;)  Men nu är biljetterna köpta, så på söndag klockan tre blir det ett biobesök på rio, undrar om jag ska göra en "favorit i repris" och baka lite chokladbollssmet och ha med mig i en matlåda? Får la se hur det blir med den saken. Eller så köper vi godis/popcorn, för det är ganska simpelt.

Det var söndagen det, på lördag blir det attack pass på gympozz och sen under kvällen har jag ingen som helst aning. Det visar sig får vi hoppas!

PEACE AND LOVE ,


Kommentarer
Postat av: Sophiie

Haha meeeeen chokladbollssmet i matlåda XDXD

2010-01-22 @ 08:05:52
Postat av: hellothisislisa

HAhha kommer iåhg när du hade med det !! trodde du skämtade först när du sa att du skulle ta med det ;D

2010-01-22 @ 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0