MORSSNING


Sitter på rummet, ganska så nyduschad. Väntar på att håret ska självtorka sen ska jag börja göra mig iordning. Måste ner och äta lite lunch också, innan jag och lisa beger oss in mott city för att kolla på Luftslottet som sprängdes. Gosh, allt säger mig att den filmen kommer vara bra!

Igår kväll var jag ju som sagt hemma hos lisa. Vi kollade lite  på robinson, och även på en ( förlåt lisa ) men ganska så urusel film, hahaa! Vi kikade även på hotell och flyg till london. Hittade ett favorit hotell, som vi egentligen hittade för några månader sen, men nu hittade vi det igen, lovar att det är ödet. Vi har typ bestämt oss för att vi vill bo där under våran augusti-visit i London! Läget är perfekt, som gjort för oss som vill shoppa. Det är enkelt att ta sig från flygplatsen itill hotellet, och visevarse. Hotellrummet är good for us. Det är ett billigt hotell, men ändå väldigt mysigt och fint. Det ingår frukost, och hotellrummet har egen WC och dusch, och såg skapligt rymligt ut för två pers. HAPPYFACE :D


Nejni, nu ska jag ner och göra något ätbart till mig själv. Kanske blir det rester från i fredags ( tacos ) Eller så blir det pasta och något.. Hörs senare mot eftermiddagen -  peace and love


Kommentarer
Postat av: Sophiie

Du måste se Avatar också! En av de bästa jag sett :D

2010-01-24 @ 13:26:22
Postat av: Camilla Skancke

Nee du Emelie nu har jag bestämt mig. Jag förljer med till STOCKHOLM. I Need some shopping!!! Hehe Ska vi beställa på fredag på naturen eller lite tidigare i veckan??:D

2010-01-24 @ 22:02:01
URL: http://skanckes.blogg.se/
Postat av: Lisa J

Bra Camilla :D Hahha den var inte den bästa jag sett, men blir irriterad när de bara sitter och klagar hela tiden ;) Du det där hotellet kommer bli kanoners ! :D<3

2010-01-24 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0