Min kropp är möör


TJAAABBA!
Attacken gick strålande, jag kände faktiskt inte av en enda gång att mitt lår var som en tung limpa. Det ända jag kände av var att lokalen var smockad med människor ( en mix av vana och väldigt ovana ) när jag säger smockad så menar jag verkligen  s m o c k a d! Nästintill att det var för fullt, det var knappt så man kunde utföra alla övningar på grund av att man hade människor tajt inpå bakom sig, framför och på var sida. Trångt.

Men hur som hellst - passet var vrålkul! Jag, johanna och helena körde gärnet! :D Svetten rann och varenda spegel immade igen, men det är så det ska vara, great!

 

Hann precis med kvart i bussen hem, väl hemma tog jag en promenad med the dog. Efter bara någon sekund såg man ut som en snögubbe, för nu öser det ner med snö mina vänner. Det bara vräker ner. Ska vintern börja om på nytt nu eller?  H o p p a s   i n t e


peace and love people


Kommentarer
Postat av: Camilla Skancke

ÅÅÅÅÅÅ AAAAA NOOO Jag är så avundsjuk!!!! Vill också träna!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 22:03:34
URL: http://skanckes.blogg.se/
Postat av: emelie

jadu camilla, attacken var grymt rolig. Men det var VÄLDIGT mycket folk, så man kände sig jävligt begränsad, inte så man kunde få ut kickarna fullt direkt.. men men.



Hur gick det på donken för dig då? :D Och hur gick lägenhetsvisningen? :D:D <3

2010-01-18 @ 22:40:35
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0