Miami Ink


Sitter ihop kurad i soffan på övervåningen och kollar på Miami Ink. Vilket påminner mig om att jag måste bege mig bort till Blue lotus ( om jag stavade det rätt nu ) och boka tid för my tatoooo. Längtar som en tok! Det jag inte funderat på än, är att det säkerligen lär kännas, med mycket smärta!  Bakom örat liksom, det är ju stenhårt :O  Aja, det är bara att stå ut, resultatet lär bli bra.


 

Nej, känner mig smått hungrig. Eller inte riktigt hungrig, men ni vet, liksom på gränsen mellan hungrig och mega sugen.. Antingen så blir det en banan, en skål med glass, en liten djuptallrik med yoghurt och start eller en smörgås.

C H I A O


Kommentarer
Postat av: maliN

Jag har också bestämmt mig typ var och vad jag ska tatuera :D

2010-01-30 @ 11:40:07
URL: http://kungenidjungeln.blogg.se/
Postat av: maliN

vill antingen ha du vet där tobias aren har sin, och då ska jag skriva typ "live laugh love". eller på handleden och där ska det stå isåfall "I can I will" typ så :) men är inte säker än

2010-01-30 @ 12:09:06
URL: http://kungenidjungeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0