me like oboy


Tanken på att de barn i afrika aldrig druckit riktig oboy, varm som kall ( lika gott ) gör mig lite småledsen. Om man kunde, så skulle jag skicka ett helt badkar med oboy till er afrikabor, det ska ni veta. För smaken av riktig oboy är något man måste uppleva, gosh så det smakar bra!

Så man kan väl skatta sig själv lycklig, just för att vi kan dricka oboy , right? Till mellanmål drack jag just oboy. Svepte tre fyra glas, bara för att jag tycker det är så  s j u k t  gott! Förresten så var hela mitt mellanmål gott. Bestående av några glas oboy ( ganska så stark, det gillar jag ), en julwurt smörgås och en till smörgås som mormor bakat med russin i. Gosh så gott det var med smör och ost på.  Lite bildbevis, det är behövligt för att göra er frestade -
look and like




       ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥




NU BLEV NI ALLT FRESTADE VA?
Vore jag i er sits, och nyligen kollat på dessa tre oboy bilder, så skulle jag gå direkt och blanda iordning ett glas.
Gör det numeddetsamma!

hörs ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0