MÅNDAG


HEY PÅ ER!
Måndag idag igen, ja gud så veckorna går fort. Inte långt kvar tills praktiken vecka 6. Jag längtar dit som tusan, ska bli så roligt att vara på Stadium.

Idag har vi pysslat och ritat med våra plakat, kändes som man gick på dagis igen - men det var härligt!! Lite slappt och galet, det gillas. På eftermiddagen var det dags för tuffare tag, löpskolning i munktell. Jag trodde att det skulle gå ut på att lära sig springa rätt, typ. Så att man inte belastar på fel sätt och bla bla. Men icke sa nickepicke. Det var något helt annat, vi gjorde massa hopp av olika slag, utfallssteg och allmänt jobbiga grejjer. Så nu har jag en dödar träningsverk i mitt högra lår. Hur sjutton ska det gå på attacken ikväll när mitt lår känns som en 100 kilos limpa!? Well - I will give it a try! :D

Nu sitter jag fullt påklädd med flanellbyxor och mjukiströja + en tjock fleespläd omkring mig. MYSPYS! En maffig skål med chokladbollssmet står på bordet framför mig, med pärlsocker såklart!! Måste skryta lite, men detta var nog den godaste chokladbollssmet jag någonsinn gjort!! Är så glad, så nu ska den ätas upp med ett smil på läpparna. Checka in denna gott folk
( erkänn att ni vill smaka big time? )




Hörs senare hottiiies!
PEACE


Kommentarer
Postat av: johanna

ses på passet ikväll ;D

2010-01-18 @ 16:55:42
Postat av: mooooa

saknar Pem!

2010-01-19 @ 15:04:09
Postat av: Sophiie

haha du är den enda jag känner som kan få chokladbollssmet med pärlsocker att framstå som en riktig måltid XD

2010-01-19 @ 18:53:46
Postat av: Emelie

sv till Sophiie: moaahhaha! Det är ju så nedrans gott så man kan ju inte motstå., Du borde pröva, lovar det är supergott! Plus att efteråt känns det som man ätit två portioner med makaroner och köttfärssås, bra eller dåligt vet jag inte :D

2010-01-19 @ 20:26:18
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0