lovely day, lovely morning


MORSNING KORSNING
Lördagsmornar är bland det bästa som finns! Men det vet väl alla redan.. Jag tog en rejäl sovmorgon till klockan elva, oh lord vad härligt det var ♥

Var ute för ett tag sen och lekte med hunden i snön. Hon gillade det - and so did I. På något sätt känns det som om man aldrig kommer växa ifrån lekfullheten, innerst inne är man alltid ett barn ( eller något i den stilen )
Hursomhellst, nu ska jag nog gå ner och fixa mig lite lunch. Undrar om det finns kvar från igår så jag kan göra en tunnbrödsrulle, vore väldigt gott.


PLANERNA FÖR DAGEN:

* Prata med min frisör om hårfärg ( får bli en till hemmafärning, så jag hinner spara ihop pengar för att sedan göra det på riktigt hos frisören, längtar!! )
* Bodyattack i sporthallen kl 16-17
* Robinson klockan åtta
* Leta gärnet efter helgjobb!


Jag skriver mer senare, förmodligen när jag kommit hem från attack-passet. See yaah!


Kommentarer
Postat av: Skancke

Hej du! Du måste ju spara pengar till stockholm ju!! du har inte råd med frisörfärgning nu:D Lilla du!! Vi måste bestäla också!

2010-01-16 @ 13:22:52
URL: http://skanckes.blogg.se/
Postat av: Skancke

Beställa Ska det stå:D Hehe MEn vi måste göra det snart ialla fall:D

2010-01-16 @ 13:23:21
URL: http://skanckes.blogg.se/
Postat av: emelie

svar till skancke: Sant, men vill inte gå runt och se ut som jag gör nu i huvvet, dööör! Men har iaf bestämt att inte köpa några kläder förrens vi åker, ska spara mina pengar till stockholmia!!



Ja vi får ta och boka i veckan?? :D onsdag när vi slutar tidigt kanske?

2010-01-16 @ 13:32:20
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0