LÖRDAG


Godmorgon eller god förmiddag på er
När jag vaknade för någon timme sen, och såg att solen sken ute så kändes det som en sommardag. Fick typ tanken att ringa friends och åka till stranden och bada och sola.. Men den riktiga sanningen avslöjade sig när jag klev närmare fönstret och såg all snö på marken,. OH NO!  En sommardag på stranden får vänta några måndader :(

 

Morgonen förövrigt har varit lugn, setat och klickat i vilka bikinisar jag ska beställa hem, så förhoppningsvis hinner mamma ringa och beställa idag.

Nu ska jag ta och packa klart träningsväskan, sen får jag se om jag åker med mamma och pappa till mormor och morfar. Vill följa med, för det var ett tag sen sist. Men jag vvill vara på gympozz klockan halv tre, eftersom attacken börjar tre. Så får se om det hinns med att jag följer med till m&m på en fika.,

 

Ska hursomhellst fixa iordning mig nu ( jag sitter fortfarande i stora sov tshirten )   TAKE CARE, puss


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jaa, men vi har ju ändå bara snart ett kvar år på gymnasiet, så man börjar känna sig lite små stressad. Men som sagt, så hinner vi nog klura ut det :)

2010-01-23 @ 11:52:53
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0