Lackar naglarna


TJA!
Efter att ha somnat bredvid hunden i min säng, och sovit i två timmar, så mår jag klart bättre än imorse. Spykänslan har gått över, och huvudvärken - jaa den finns där fortfarande, men inte lika dunkande som innan.

 

Nu har jag just lackat om naglarna, första lagret gjort, nu är det dags för lager två. När det har torkat ska jag sätta mig i soffan och läsa lite ur twilight boken. Efter det kanske jag borde fixa om min bloggdesign lite. Vill ha bland annat ha något mönster på sidorna om inläggen. Plus att jag vill att länkarna ska skifta färg när man klickar på dom,. Jag är inte speciellt kunnig inom detta område, så min räddning är att det finns folk runt om kring som är mycket skickligare ( johanna, mickis  etc. )  Ni lär bli kontaktade, just wait  ;-)

Men nu ska jag skuva upp volymen för coldplay, med ett leende på läpparna. Gosh; I just love them!




PEACE AND LOT´S  OF LOVE ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0