Klart man lyckas ,


Nej inte direkt, fan också! Varför är jag så usel på att välja bra och rätt hårfärg. Under själva färgningen så kände jag hur det kliade nedrans mycket i hårbotten. Men jag struntade i det, för jag menar - det brukar ju klia lite granna när man färgar och håller på. Men denna gång var annorlunda. När jag tillslut fick nog och kliade med fingrarna i den geggiga hårfärgen, så lossnar stora tussar med hår!!! Jag får PANIK! HELVETE jag blir flintis..

Eller?





NEJ,
riktigt så gick det väl inte direkt till. Haha, skojjar bara lite med er!
Men till det ärliga - så blev väl resultatet bättre än innan ( mycket bättre än innan ) men det är fortfarande ljusare längst upp mot hårbotten. Vilket jag tror är för att jag valde en ljusbrun/mellanbrun hårfärg, kanske borde valt en mörkare till just utväxten.. Men whatever: nu är det gjort och går inte att ändra, eller jag skulle ju förstås kunna färga det ännu en gång, men jag vill inte utsätta mitt redan ybertunna hår för några drastiska åtgärder.. Det får duga sålänge. Min plan nu är att tona det med jämna mellanrum fram till sommaren, och då hoppas på att det blekt några nyanser av den starka solen. Hoppas min plan funkar ;)

Nu ska jag bara vänta på att håret torkar någorlunda, och sedan ska jag gå och sova. Hörs imorgon, take care until then ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0