kl 22:55


Justja, jag glömde berätta om min fasansfulla upptäckt efter att ha kommit hem från en promenad från konsum!?

Jag gick av bussen vid konsum för att köpa smör och lepsyl, mötte sedan upp mamma och vi gick med hunden hemmåt. Jag hade på mig mina gråa cheap monday ( det vill säga slimmade jeans ) När jag kom hem åker dom och stickade tröjan av och istället åker mjukisarna på. Men innan jag drar på mjukisbrallorna, så ser jag hur illröda mina lår är. Plötsligt känner jag hur det kliar på lårens utsida, hemskt! Så vad skulle jag göra, det var bara att klösa på. Sakta började det uppstå som pepplor där jag kliade, och huden blev röd/krit-vit flammig. JAG BLEV LIVRÄDD! Dunsade nerför trappen till mamma och visade, hon antydde på att det som hänt mina lår var köldskakor. Jag har köldskadat mina lår! OH LORD

Nu mår dom bättre, mina mysiga lår. Kan bero på att jag har dubbla pants på mig, eller så.. jaa - dom mår helt enkelt bra nu!    KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0