kl 22:17


Well , hello on you all!
Denna fredag har varit alltifrån normal, den saken är säker. För att sammanfatta dagen så har vi fått reda på massvis med information om att läsa vidare, om att starta eget företag, om vilka kurser som är valbara till trean och mitt bland allt stenseriösa så har vi idag även dansat vals och foxtrot. 
När det gäller valen av kurser till trean så känner jag mig väldigt nöjd och säker faktiskt. Jag valde Historia A och Engelska C. Att läsa Engelska C kommer vara en jäkligt stor utmaning för mig, men genom hårt arbete och att jag pressar mig själv så ska jag klara av det! Jag måste klara av det, för att klara mig i USA efter studenten. Det är som en spärr inom mig, som en stor stopkloss som gör att jag blir så jäkla nervös när det gäller att tala högt inför grupp och allt sånt dära. Fattar inte att det ska vara så svårt, vill ju knappast vara så nervös som jag är, inte blir knallröd om kinderna heller för den delen - men aa: jag ska krossa spärren! För nu har jag bestämt mig, nervös -spärren ska bort, så är det bara..


Efter att vi slutat gick jag en sväng på stan, köpte tre trosor från vero moda ( älskar modellen ) och tog sedan en sväng förbi monki för att kolla om den halsduk jag kollat på under förmiddagen fanns kvar. Men attans, den var borta. Blev lite småledsen först, men å andra sidan var det kanske lika bra att den var köpt - ju mer pengar blir det att shoppa för i sthlm under påsklovet :D   LOVE IT!

later alligator ,


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag håller också på och jobbar med min spärr, det blir bara bättre och bättre så jag tror det kommer lösa sig för dig också :) fortsätt kämpa så släpper det!

2010-01-29 @ 23:57:57
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0