kl 00:11


God kväll på er
Måste bara säga att denna dag har varit great, precis som man vill att lördagar ska vara. Att det ska hända något, jaa lördagar känns helt klart som veckans bästa dag! Right people? Min lördag var som jag sa bra, började med en solning, sedan ett attack pass, sedan sju våfflor med grädde och sylt, sedan bussen in till alma tillsammans med lisa. Toppen helt enkelt! Vi kollade förresten på robinson, åt popcorn och pratade allmänt tjejsnack, som för det mesta!


Skämtfotot i slutet av nian, klass 9B

 

 

Nu hände just en sak som man bara  m å s t e  göra någonting åt - min mage kurrade nämligen som ett lejon nyss! Och jag verkligen känner hur hungrig jag faktiskt är, så nejni; nu drar jag neråt och hämtar en tallrik med yoghurt och start! LOVE BIG TIME


puss


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är så det ska va! en bra dag är en lycklig dag!!! Ses idag hörredu du! Combat today! kram

2010-01-10 @ 10:55:05
URL: http://skanckes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0