julskinka; nu?


Japp gott folk det stämmer, mamma och pappa hade köpt med sig en grisrumpa hem när dom var och handlade. Och jorå, det satt ganska så fint i magen. Även fast det är lite otraditionellt att äta sånt nu, men ehh. Det smakade bra!


By the way, igår innan lisa och jag gick till sporthallen för attackpasset, så besökte vi min frisör ( för att jag skulle fråga om färg, slingor och vad hon rekomenderade för färg bla bla ) Iaf så gav som som förslag att jag skulle slinga håret först och sedan lägga i en ljusbrun intensivtoning. Och det är precis vad jag ska göra. Var iväg och köpte färg och slingningsfärg idag på coop, så antingen ikväll eller i början av veckan blir det makeover. Hoppas hoppas hoppas bara att det INTE ramlar av eller att det blir grönt, gult eller grått.. gosh!!

 

 


Kommentarer
Postat av: kungeN

hahah emelie du borde inte färga. haha kommer du ihåg den gången utanför tuna park. HAHA din utväxt var enormt extrem (dagen efter du hade färgat) hahaha. ses imorogn pussss / Mmm som i marabou och malin <3

2010-01-18 @ 21:53:19
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0