I´m tired like hell


Morsning korsning på er!
Känner mig helt slut i kroppen, lite beror på träningsverk och ganska stor del beror på för lite sömn. JAG BEHÖVER SOVA! Men saken är den att det är så jäkla tråkigt att gå och lägga sig tidigt om kvällarna., Då sitter jag hellre uppe och kikar lite tv, är inne på msn och facebook med mera. Fast egentligen skulle jag behöva gå bums i säng, för vad är det dom säger, dom som vet saker - är det åtta eller nio timmar man bör sova per natt? Det kan jag ju direkt säga att jag knappast gör! Somnar runt tolv och går upp klockan sex. Fyfan för det rent ut sagt!

 

Onsdag idag då, vilket enligt vårat nya schema betyder att vi slutar kring halv elva. Underbart härligt!! Har bara idrott och sen får vi åka hem. Nästa onsdag när jag kommer hem ska jag nog ta och sova litegranna. Innan det bär av in till stan igen för att sitta värd på gympozz.
Hur som hellst, riktigt sköna onsdagar vi har, så där finns det inget att klaga på,  great right?

Nu ska jag nog., jaa vad ska jag ta och hitta på? Ingen skriver på msn, facebook är dött, H&M katalogen har jag kollat igenom x antal gånger, inget bra på tv.. Kanske ska ta och gå och sova endå, om jag inte kommer på något jag vill göra.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0