Home and feeling not okay


Hej på er kära läsare'
Idag är jag hemma från skolan, mår inte nå vidare bra. Vaknade av att det var varmt i mitt rum, och huvudet dunkade. Kändes även som jag skulle spy när som helst, vilket inte direkt är någon härlig känsla.,  Nu har jag nyss tagit en ipren, så den bör ta bort min dunkade huvudvärk snart.

Sitter just nu framför teven och halvsover, borde nog gå upp och lägga mig i sängen ett tag, och sova lite. Sen ska jag läsa enormt mycket ur twilight boken! Känns åt helvete att missa engelska lektionen, för jag vill verkligen utvecka min engelska och prata mer ihophängande och flytande. Ska jag klara mig i USA i ett år sen, så måste min engelska bli  l i t e  bättre än vad den är nu, gosh yes!

Hursomhelst, skriver lite senare. Ta hand om er och ha en bra dag ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

krya på dig! (Y)

2010-01-26 @ 13:42:37
URL: http://jwalliin.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack johanna :))

2010-01-26 @ 14:35:39
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0