Home and exhausted


HEY THERE!
Nu är jag så gott som slutkörd i kroppen. Kom nämligen nyss hem från attack passet. Vilken genomkörare med träning det är alltså, oj oj oj! Man svettas, man har ont, man smilar, man tjoar och man har så jäkla roligt! Aaaahh, det är underbart.

Sitter för tillfället på rummet och åt nyss en rad Marabou premium -
(
70% , så det är faktiskt ganska nyttigt, g a n s k a )  Där nere håller mamma och pappa på med maten, vi ska äta grillat kött och hemmagjord klyftpotatis idag. Till det blir det självklart bea sås och en god sallad. Känner redan nu hur jävla mätt jag kommer bli, men det är det som är meningen, det är ju så himla gott med grillat!! ;)

Nej ni, antar att jag borde gå ner och hjälpa till lite, eller ja - i alla fall erbjuda mig att hjälpa till.
Vi höres mer under kvällen, take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0