Hemkommen och färdigäten


Öhm, jaa om nu äns ordet "färdigäten" finns,. Saksamma, hoppas ni alla förstår vad jag menar.
Sitter i alla fall och väntar på att Johan Falk filmen ska börja, very good stuff!




Så nu sitter jag och bläddrar igenom H&M katalogen ( för hundrade gången ) hittar något snyggt varje gång, sinnessjukt så mycket fina kläder och smycken det finns! Till grymt bra priser dessutom. Så nej, när det blir lång paus för nyheterna klockan tio så ska jag skriva ner det som jag vill ha på en lapp. Sedan blir det ett samtal till H&M beställnings service imorgon!! I LOVE IT


Nu börjar filmen, får absolut inte missa början för då är man lost - goodbye for a while


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0