Gosh, guys I´m sorrry


.. För en tragisk uppdatering denna lördag.. Inte riktigt med mening, men dagen har flytit på rättså bra, plus att när jag väl hade tid övers ( väntade på att maten skulle bli klar ) så gick det inte att logga in på blogg.se !? "Error server" och bla bla allt vad det stod. Någon mer som haft samma problem under dagen? Eller är det min dator som fuckar ur,.

 

Tanken på att det är söndag imorgon gör mig inte direkt glad. Har massor som jag måste göra, så vart ska jag börja liksom! En rolig sak är ju att Ida faktiskt fyller 18 år imorgon!! GRATTIS :D

 

Well, söndag - för det första så måste jag se till att så gott som skriva klart NkB inlämningsuppgiften. Redan där blir det problem eftersom jag endast skrivit typ en mening.. VERY GOOD!

Ska även sy lite på min svarta sammet klänning, skicka efter andra storlekar på bikinisarna från H&M och även boka tågbiljetter till stockholm! DET ser jag fram emot, den 6:e april dock, så det är ett tag kvar. Men so what, blir som ett mål, ett shopping mål :D  Ett måste köp är helt klart med jeans, då snackar vi cheap monday killar och tjejer; dom bästa jeansen i världshistorien! Man kan inte annat än älska dom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0