fredag, kl 21:44


TJA KILLAR OCH TJEJOR!

Hoppas ni alla haft en bra fredag full med heta disskusioner. Det har i varje fall vissa av oss tjejer i alvida, hade nämligen sex och samlevnad idag på naturkunskapen ( en stor elouge till superläraren malin )  Det blev helt enkelt många ämnen att prata om, nåväl..

Vi fick sluta vid tretiden i alla fall så då blev det en sväng på stan. Gick bland annat in till stadium för att checka av med mina arbetstider under praktiken fem veckor kring sportlovet. Blir bra tider, så jah är nöjd - ska bli superduper roligt att praktisera där. Vad kan passa bättre än en sportaffär liksom,. nej precis ♥

Gick runt ytterligare på stan ett tag med camilla, hon fyndade lite och det gjorde även jag. Ska ta kort och lägga in ikväll, så håll er uppdaterade med min blogg kära läsare.
Nu ska jag fortsätta kika på Let´s dance, förvånandsvärt roligt program - något jag lätt kommer följa!

( Keep it real and stay with the fire )  PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0