Färdigätet


sådärja, nu är magen min proppppad med mat! Om någon skulle peta på den med något vasst föremål så skulle det säga boooom och min mage skulle spricka meddetsamma! Jag svär.

Borstade nyss tänderna, men eftersmaken ( som typ gör mig spyfärdig ) sitter fortfarande kvar i munnen, yaack!
Nu ska jag starta upp skoldatorn, sätta mig i soffan här uppe, sätta på teven och samtidigt som jag smågluttar på Let´s dance så ska jag skriva klart en skoluppgift som jag tydligen inte gjort klart och lämnat in.. attans alltså, aja. Sen innan klockan tio måste jag bestämma mig för vilka bikinisar jag vill beställa hem från H&M, dom stänger nämligen telefon linjen klockan 22.

Som ni hör har jag en del att pyssla med, take care så länge - vi hörs om en stund :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0