F R I D A Y


TJABBA!
Hoppas eran fredag varit lika slapp och rolig som min. Började med gibbon utbildningen imorse ute i vilsta. Med pauser för lite lek i den stora gymnastikhallen ( grymt mycket roliga stuff därinne )


Bussen tillbaka
till skolan för naturkunskap B och lunch, därefter ännu mera NkB. Vi skulle börja skriva på en uppsats, men aa det gick ju som det gick - mahahha! Vi alvidor är bra på att hitta saker som är skitroliga fast dom inte är det. Alltså - vi skrattar ganska mycket, åt sådant som är,. njaa.. ganska boooring haha. Gå in på våran alvida blogg så förstår ni vad jag kacklar om - www.alvidas.blogg.se

Efter skolan mötte lisa mig utanför våran skolport. Vi gick till stadium så jag kunde prova och sedan köpa min efterlängtade skidjacka ( som jag självklart kommer använda till vardags också ) RÖD ÄR DEN, då syns jag bra i skidbacken.





Fjällen vecka åtta, tre dagar med malin i backen -
What more can I say!  A W E S O M E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0