En snöig söndags "morgon"


Hej på er! Snöar det hos er också? Här sipprar stora flingor ner från himlen. Och ja, det är fint. Men nu får det räcka med snö, kyla och vinter i huvudtaget. Hit med vår/sommar och alla sköna kläder och skor! Hit med värmen helt enkelt ♥

Idag vaknade jag vid elva/halv tolv tiden, käkade frukost framför teven och var allmänt slö. Sen ändrade jag lite med min design på bloggen, nöjd nu - men jag skulle vilja ha någon slags bakgrund på sidorna om själva inramningen.. Men orkar inte sitta och klura mer på det, för jag vet knappast hur man gör  he he he.

Nu ska jag röja upp lite granna på rummet, och sedan starta igång skoldatorn och sätta igång med skrivuppgiften. Tanken på att den måste bli så gott som klar idag, gör att jag inte vill börja med den,  vet att det i stort sett kommer ta mig hela dagen.. BLÄÄ!  "A man got to do what a man got to do"   kind of!

CHIAO AMIGOS ,


Kommentarer
Postat av: maliN

jag ska äta potatisgratäng med leksand knäcke nu (y)

2010-01-31 @ 14:06:13
URL: http://kungenidjungeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0