En liten plugg paus


Gosh, min skalle har gått på högvarv nu i några timmar. Men har jag lyckas skriva mycket under dessa timmar? Svar nej. Fattar inte vad jag fhar för skriv problem, men det går bara inte att skriva. Får inte fram de ord som jag vill få fram, och nej - ingenting blir som det ska helt enkelt. Men det är inte det värsta med denna söndag, nej långt ifrån ; det värsta är att Johan Falk inte kommer visas ikväll!!! Istället ska dom visa en gammal wallander film, blä! Vi vill ha Johan Kinnaman jue!

Aja, under min plugg-paus, som nu varat i dryga timman ( s u c k ) så passade jag på att ta lite "lunch". Läste sedan atlantas tankar om min fina vita mössa, hon ba älskar den!





Nu ska jag ta tag i skrivandet i någon timma till. Skamset om jag inte kommer längre än vad jag hittills gjort, kom igen Emelie!

PEACE AND LOVE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0