Det är nära nu


Jag satt och räknade ut lite saker igår. Och nej - jag räknade inte matematik!! För det är bland det värsta jag vet. Fast viss matte använde jag väl mig av, dock bara plus. Det räcker haha!

Men iallafall så räknade jag ut att det endast,. håll i er nu .. är endast 4 skolveckor kvar för oss i alvida!! ( fram till påsklovet vecka 14 ) Det kan man lugnt kalla happy moment. Bara fyra veckor, det är ju ingenting. Menar, det går ju hur fort som helst.

 

Nu blev ni alvidor lyckliga va? :D   Synd om er andra som inte går i våran klass, ni gjorde lite fel val av skola och linje maybebaby.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd för dom som får stå ut med eran linje typ

2010-01-25 @ 17:35:27
Postat av: anonym?

käre anonym; vilken skola och linje går du själv på då?

2010-01-25 @ 20:23:10
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0