dagen efter allt


öhm, hej antar jag

Mitt nyår blev händelserikt, kan ha vart för att jag spenderade kvällen med underbara alvidor och company. Orkar inte direkt gå in på detaljer (för mitt huvud spränger fortfarande rätt skapligt..) Vi var iaf i marias systers lägenhet, trevligt ställe. Sen begav vi oss ner till city och mittenrondellen vid tolvslaget. Då snurrade min skalle som den aldrig gjort förut. Och ja, det jag nyss skrev får duga som en ursäkt för mitt knasiga beteende. O H   L O R D !
Folk som inte känner mitt riktiga jag måste trott att jag var psykad, lidandes av fjortis-dricka-sjukan. Jag skäms, vill inte äns spekulera i allas åsikter mer. Gårdagskvällens händelser går inte att få ogjorda..

Men saksamma, om jag skulle sammanfatta kvällen så skulle jag sammanfatta den med ett ord - galetskoj!

 

Tack tjejer för allt under kvällen, ni har en plats i mitt hjärta  ♥

 


Kommentarer
Postat av: maria

tack för att du kom, du är great <3

2010-01-02 @ 12:23:02
URL: http://makallen.blogg.se/
Postat av: fisken

Fan :o verkar som jag missa nåt :(

2010-01-02 @ 16:57:43
URL: http://www.snyggast.se
Postat av: emelie

sv till maria: DU ÄR GREAT! Tack för toppenkväll.



sv till fisken: ja grabben, det kan man nog säga att du gjorde! vart var du och firade nyår då? istället för att vara med oss... :/

2010-01-02 @ 23:15:06
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: Sophiie

haha emelie fyllskalle, du får LUGNA dig lite :D hoppas du hade ett bra nyår:)

2010-01-03 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0