c l o t h e s


Får massor med "vill ha" känslor när jag klickar mig in på  www.hm.com , det gör mig ledsen och irriterad över att jag inte kan lägga till något i varukorgen och avsluta med att trycka på  k ö p !  Vet ni varför?  Well, it´s simple - problemet kallas pengar!  Detta är även en anledning till att jag VILL ha ett jobb, så att garderoben kan förnyas  l i t e  oftare. Att shoppa är superkul, vem tycker inte det liksom? Ännu roligare skulle det vara om man kunde få shoppa hur mycket man ville utan att behöva tänka ett skvatt på vad allt kostar.. Tänk om det skulle komma fram en magisk ande till mig på stan. Säga "här har du en check som gör att du kan shoppa hur mycket du vill och för hur mycket pengar som helst, men bara idag!" Goosh vad jag skulle skrika av lyckorus då hahaa!  Jag skulle nog fan bli tårögd också..

Här kommer ett litet bildkollage med kläder och annat från H&M.
( den magiska anden får nog skynda sig hit! )






                  

               




Nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta läsa ur min twilight bok. Sen ska jag övertala mamma och fortsätta make overn med min klänning. Lovar er, om den blir som jag tänkt mig så kommer det bli snyggt!

take care ,

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0