Because I´m back


Morrssning på er morrhår, eller nått sånt.

Passet gick väl sisådär, ( just jäklar, jag glömde stretcha kom jag på nu!! ) Nej men jag kände mig så nedrans trött direkt typ. Orkade knappt halva passet,. fyskam! Fattar bara inte vad det kan bero på? Dålig sömn är det enda som jag kan komma på, fast i och för sig så kanske det har ganska stort inflytande, vad vet jag. Nästa attack pass ska jag ge ALLT på! Då jävlar. Synd bara att det inte kan bli på onsdag, hade gärna gått på det passet och verkligen gett allt. Men icke sa nicke, på onsdag fyller nämligen en mycket speciell brud ett mycket speciellt antal år -  1 8 !!  Så då är jag hembjuden till lisa på tårtkalas, och hennes 18 årsdag går faktiskt före ett träningspass, det är en jäkla självklarhet!! :D

 

Nu sitter jag on my bed in my rooom. Är vrååååla hungrig, men mamma envisades att vi skulle vänta tills rickard kom hem innan vi skulle äta, yeeah right! Som att det görs när jag tränar sent. Nej då är det mikron som gäller för emelie. Aahnej, hur var det med att "han kommer behandlas och följa samma regler som dig" tsssssssssssss säger jag bara, cykelhjälmen exemplet var droppen - jag tvingades ha, men han får åka utan. Jaa ni, jag vill flytta till en lägenhet medessamma jag fått ekonomin att go with the flow! If you know what I mean.


By the way så har jag den snyggaste tshirten i världen ,  ♥

 

Nu ska jag gå ner och få fart på matlagningen, måste frigöra min kurrande mages problem. Med makaroner och bacon.

 

puss och kram ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0