badkläderna kommer fram


På många hemsidor har dom redan börjat fått in väldigt fina bikinisar. Bland annat H&M bidrar till detta köpsug för badkläder. Men sen när det väl kommer till kritan så inser man att man inte kan köpa alla ( i varje fall inte jag ). Så den stora frågan blir ju; vilka man köper/inte köper? Vad man vill ha för modell, färg och hur man vill kombinera?! Klurigt är vad det är!
Någon som redan hunnit klicka hem nå badkläder?

Här är i alla fall mina favoriter från H&M:










Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

Måste verkligen ha den leopardmönstrade ! snygg! men som du säger man vill ju ha lite olika, men jag har ju min från förra året också i för sig :D

2010-01-14 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0