äter en kaka


som är väldigt god, ni vet en sån där café kaka? mumsfillibabba säger jag bara! Denna kaka är miljoner drilljoner gånger bättre än vad matte B någonsinn kommer kunna bli., Förstår ni hur mycket mijloner och drilljoner är eller - typ större än hela universum + rymden sammanlagt!!

Säger då det; antingen så är det mig det är fel på, att jag typ saknar ett smart-sinne för matte. Eller så är det helt enkelt så att matte b är det svåraste och tråkigaste och mest oviktiga ämnet i världshistorien!!
Där fick jag ut liiiite av mina aggressioner, woopps. Men men, åsikter som åsikter. Vet i alla fall att josefine H håller med mig, right mister snille? höhöhöh
 
Nu ska jag återgå till min utsökta kaka, love it!   


puss och kram och nyp i stjärten

Kommentarer
Postat av: josee

allt negativt om matte b håller jag med om! finns det nåt positivt ens?

2010-01-14 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0