ÄNTLIGEN!!!


Gosh så stolt jag är över mig själv nu! Speciellt eftersom det är en fredagskväll också. Nu har jag gjort klart uppgiften som jag missat att gjort klart och lämnat in, det tog mig ett tag - men nu är den klar och inskickad - jag är happyface! :D
Kändes dock förjävligt att sitta och göra skoluppgifter en fredagskväll, men har försjutton inte tid att göra den i helgen eller i veckorna, och idag var det inget inplanerat så., Booring I know

Nu dör snart batteriet på den här lilla skoldatorn också., ska kolla, mjorå 31 minuter kvar. Det var ändå rätt länge. Tror nästan att batteriet på skoldatorn håller längre än vad mitt batteri på min egna laptop gör., Big fail!


Måste bara påpeka att jag verkligen tokgillar Willy i Let´s Dance! Han var ju grym i dagens avsnitt, dansade rumpan av sig gjorde han också. Snacka om att han bidrar med underhållning på hög nivå, jaa ni - Willy är grym!



p e a c e   a n d   l o v e


Kommentarer
Postat av: jossan

sv: ja, hade inget för mig och pappa satt bara vid tvn, så tänkte att det var lika bra :) hihi, jaa hoppas jag :D <3

2010-01-23 @ 00:18:29
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0