23:04


Nu är paradise hotel slut, och det börjar väl bli dags för att sova kanske. Inte för att jag har stor lust med det men.. Det är nog jävligt behövligt för mig, känner mig som en walking zoombie i skolan annars. Tänk om man kunde spola tillbaka klockan nu så den bara skulle vara typ fem. Men att man ändå hade gjort allt som man gjort under kvällen, dvs tränat och ätit bla bla. Men bara att man får en massa extra tid, för datorn, pluggandet, teven, make over av min svarta sammetsklänning och så vidare. Finns massvis med saker jag behöver göra, men tiden räcker inte till för allt, dock.

Okey, nej jag borde nog släcka ner här, när jag pratat färdigt med almis på msn. Gå upp och göra kvällsgörat ( tvätta ansiktet, ha på acnemedel, borsta tänderna, gå på toa, göra 10 000 upphopp )  minus det där sista va,.
Fixa ordning alla kuddar mot väggen vid lampan, och sedan läsa några sidor ur twilight boken. Vi får se.


hursomhelst,  take care and good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0