With the sun in my mind


Jahapp, nu gick lisa nyligen hemmåt så nu sitter jag och kikar på curling (?) på kanal 1, OS kanalen vill säga. Sitter och funderar och grämer mig mycket över denna slaskiga tid som nu faktiskt väntar, jag gillar det inte alls! Önskar så innerligt att man bara kunde hoppa fram ett kapitel, det vill säga till våren och därefter sommaren! Att kunna vara ute mera och gilla läget, njuta av dagarna kind of. Har redan införskaffat en bikini, och mer ska det bli såklart, och nu har jag även spanat in ett par urläckra skor till den varma våren eller sommaren. Den enda nackdelen är att dom kanskekanske är för smala för mina breda trollfötter.. Skulle göra mig mycket ledsen om jag inte kan ha dessa, för jag gillar dom starkt! Grejjen är att på den första bilden, som är från scoretts hemsida, så ser dom vita ut. Och är det något jag ogillar mest av allt så är det just vita pumps/klackskor/stövlar. Whatever, jag gillar det bara inte. MEN på den andra bilden så ser dom mer naturfärgade ut, vilket jag gillar. Så njaee, ska ta och leta upp dom i affären och utgå därifrån. Är dom vita, så blir det ett par svarta istället! :D




(bilden är lånad av denna blogg www.jennysv.blogg.se)


Tänk er dessa godingar till brunbrända ben (förhoppningsvis lite bruna iaf) och sen,. jaa vad som helst! Allt skulle passa! Kanske inte mjukisdress, men aa ni fattar min poäng - förhoppningsvis..

Nu ger jag mig för idag, godnatt mina små läsare vi hörs igen om några timmar! ♥

 

PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0