Well, hello on you!


Hoppas ni inte gett upp hoppet med min blogg? Menar, jag har ju varit rättså kass på att skriva den sista tiden. Har inte direkt någon att skylla på.. Det skulle vara ont om tid och roliga saker isånnafall då, men vadå - i min blogg skrivs det ju oftast om oviktiga saker såå.. Saksamma.
Min praktik på Stadium går kanonbra, tycker jag själv iallafall. Igår kväll var vi ute och käkade hela gänget, inklusive jag! Jättesnällt av dom och bjuda med mig; har trots allt bara varit där en vecka. Vi käkade ljuvligt god mat på Hå;Pes ( eller hur det stavas, men det som ligger tvärsemot spicy hot iallafall ). Tog sedan bussen hem kvart i elva. Somnade x antal gånger på bussen, gosh vad jag var trött..

 

Idag då, torsdag - vaknade med huvudverk, kände mig varm och förkyld. Men jag åkte iväg till praktiken ändå. Stannade fram till lunch då jag kände mig helt veck, helt slut i huvvet. Så jag sa hej för mig, blir hemma imorgon också och sen är det ju sportlov. Så är tillbaka på Stadium vecka 9, längtar  :-D


Just nu sitter jag och äter vindruvor och mums så gott det är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0