ONSDAG 10/2-10


HEY HEY LEVERPASTEY!

Hej ni trogna läsare, hoppas allt är kanonfint med er, för jag mår som fisken i vattnet. Idag var det min tredje dag på Stadium, och ni ska bara veta hur vänliga och snälla alla är där, gosh. Det är underbart! Jag stormtrivs att jobba i butik. Visst; det är lite krångligt i början när folk frågar någonting och man inte vet ett skvatt om något. Men man lär sig, alla  glada människor förgyller dagen som tusan! Idag tillexempel, så kom det fram en man till mig och ville ha hjälp med atty välja överdragsbyxor som stod emot vatten och vind. Så då hjälpte jag honom till att köpa ett par lite tjockare vindbyxor från nike. Att hjälpa människor får mig att känna mig behövd, det är en galet härlig känsla må ni veta!! :-)

Idag praktiserade jag till halv fem ( som jag kommer göra varje dag framöver ) sedan skyndade jag iväg till gympozz för att "värda" där tillsammans med jossan, som fick vara kajsar inhoppare idag. Thankyou babe
Nu sitter jag hemma vid köksbordet, mitt emot sitter mamma och syr min klänning. Hittills ser det bra ut, och jag hoppas innerligt på att resultatet blir som jag hoppats på. Isånnafall ska den bäras på lördagens 18-års partyyy!  :-D

PEACE AND CIAO

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0