My head is just spinning me around

Usch vilken huvudverk jag har, vet inte om det har att göra med att jag inte varit ute i friska luften så mycket idag, eller om det helt enkelt är för att jag vet att jag MÅSTE skriva klart naturkunskaps uppgiften idag.. Troligast. Sen får jag typ panikattacker för att jag så gärna vill göra om min header, men bara det kommer ta år och dar för mig. Så njae, finns ingen tid till den idag.

Ännu mera kris får jag när jag kommer att tänka på att jag verkligen måste hitta ett jobb!!!! Det är inte roligt nu. Fyfan. Jag vill ha kläder, färga håret, spara undan pengar till stockholm, spara pengar till london, fika med vänner, gå på bio, köpa skor, köpa en ny klocka, köpa böcker, sola, köpa en kamera, träningskläder   bla bla bla.. Ni hör ju - jag kommer bokstavligen gå under snart om jag inte hittar ett jobb! Dear lord! Imorgon, om jag hinner, så ska jag iallafall åka in till en mataffär och prata med chefen där om helgjobb, lämna in cv förhoppningsvis. Sedan någon dag denna vecka ska jag ta en stadsrunda och fråga helgjobb i varenda lilla mini affär.  I NEED A JOB AND THAT´S  IT!


Men nu ; dags för mig att starta skoldatorn och skriva klart mitt dokument om fetma. Guuuud så intressant..

PUSS HEJ LEVERPASTEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0