Min näsa gör ont!


Har som sagt åkt på en rejäl förkylning! Helsämst timing må jag säga, fan! Blir borta från praktiken imorgon, plus att sen på söndag så åker vi till fjällen. Hoppas verkligen det gått över tills dess. Pallar inte att vara snorig i skidbacken, no way!  Fast å andra sidan, om man ska se det positivt. Så är det ju bättre att jag är förkyld nu med tanke på mina tår som inte vill läka. Så jag är ändå tvungen att stå över från träningen en hel vecka. Så jaa, lite sisådär är det väl.

 

 

Nejni, nu ska jag ta ut min skål med gulaschsoppa ur mikron. Det ska bli gott, jag är rättså hungrig.

 

CIAO

 


Kommentarer
Postat av: Sophiie

EMELIE, lever du eller? När det går såhär lång tid utan blogguppdatering börjar man bli orolig! :P

2010-02-24 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0