Kvällen smyger inpå


HEY SUNSHINES!
Nu sitter jag hemma med dresscode mjukiskläder! Det är det bästa som finns att ha på sig hemma, that´s it! Mamma och pappa har börjat med maten; det blir grillat! mumsfillibabba.
Måste bara ge en dagens ros till min bäste och trogne vän lisa johansson! För att hon ställer upp på mig i ur och skur, i förkylningstider och i friska tider. Tack gumman! Hon följde nämligen med mig in till stan idag, vi hoppade av vid tågstationen för att köpa sthlm biljetter till henne, men självklart så var shopen stängd för dagen, sicken osis!  Så vi vandrade neråt staden, kikade lite kläder och smycken. På tal om kläder, shiittt vad mycket snyggt det har kommit in! JAG DÖR! vill ha vill ha vill ha, men för att kunna köpa så måste man ha pengar, och där sprack det för mitt shoppingbegär. Måste verkligen hitta mig ett deltidsjobb, annars kommer jag gå i bankrutt, eller nå..

När vi besökte skoaffären nilson så hittade jag mina vår och sommarskor, den saken är sååå säker! Först såg jag ett par svarta, gladiator skor med öppen tå och snörning, kind of. Går inte att beskriva så bra men dom var gudomliga! Sen fastnade min blick på ursnygga vår/sommar skor - nämligen gröna låga converse! "Snorgrön" tänker ni säkert nu, absolut inte - långt därifrån! Färgen var vanlig grön, mer åt det mörka hållet! Så grymt snygga!
Jag blev kär direkt!

Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

HHAhaha vad söt du är gumman !!<3 båda paren var grymt snygga !! :D

2010-02-06 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0